Klik her for menu »

Endermologie

Prøvebehandling: Behandling á 25 minutter.

En behandling varer ca. 35 minutter og du vil være iført en tynd dragt, som dækker hele kroppen. Det er bedst at have en tynd g-strengs trusse på under behandlingen, for at numsen kan behandles.

Hele kroppen behandles for at stimulere cirkulationen i kroppen. Dine individuelle problemområder fokuseres der særligt på.

Du skal have 2 behandlinger om ugen for at opnå det bedste resultat. Når ønsket resultat er nået, anbefales det, at du holder dette ved lige med 1-2 behandlinger om måneden. HUSK at drikke ca. 2 liter vand om dagen, da de løsnede affaldsstoffer skal skylles ud af kroppen.

Ønsker du et vægttab samtidig skal du være opmærksom på, at endermologie ikke kan stå alene. Kombineret med kostomlægning og motion kan det dog hjælpe dig til at opnå resultater hurtigere, idet din forbrænding øges ved behandlingen og huden strammes op.

Endermologie® er et resultat af højteknologisk fransk forskning gennem 16 år. Behandlingen bruges i 95 lande og man skønner, at ca. 80.000 personer behandles hver dag verden over.

Hvad gør Cellu M6 Keymodule i-maskinen?
Teknikken bygger på en unik, patenteret metode.

Massagen udføres ved hjælp af en maskine. Behandlingshovedet føres over huden, hvorved der dannes en hudfold ved hjælp af vakuum/sug. Denne hudfold masseres af to motoriserede ruller.

Dette øger blodcirkulationen (øges med op til 200%) og blodtilførslen til kroppens celler. Med blodet kan affaldsstoffer m.m. transporteres væk og ny næring føres til området.

Behandlingen medfører lipolyse i fedtcellerne, hvilket vil sige, at de afgiver oplagret energi fra cellerne. Stofskiftet øges og dermed også kroppens fedtforbrænding.

Blod- og lymfekarrene i huden og underhudsfedtet åbnes op. Hvor der før måske har været stagnation og kold hud, kommer cirkulationen nu i gang og på den måde mindskes eventuelle væskeansamlinger, som kan findes her. Affaldsstoffer og giftstoffer kan dermed dræneres og føres ud af kroppen.

Den kombinerede behandling af rullernes foldning og udglatning af huden samt de rytmiske bevægelser, ændrer vævets tæthed. Bindevævets moderceller (fibroblasterne) stimuleres, hvilket øger produktionen af collagen og elastin, som indvirker på nydannelse af huden samt vævsforyngelse.

Hvorfor er Endermologie® så effektiv mod cellulite?
Bindevæv med dårlig blodcirkulation medfører ophobning af affaldsstoffer, væske og fedt - og er hovedårsagen til cellulite.

Alle undersøgelser har hidtil vist, at Endermologie® for øjeblikket er den eneste metode, der effektivt reducerer cellulite.

Derudover er behandlingen behagelig, afstressende og smertefri.

En grundbehandling for cellulite er 15-20 gange og skal udføres 2 x pr. uge. Resultatet kan siden vedligeholdes med 1-2 x om måneden. Teknikken er også effektiv før og efter fedtsugning. Mange plastikkirurger verden over anvender denne metode før indgrebet for at forbedre cirkulationen i fedtdepoterne - og efter indgrebet, for at drænere væske og mindske hævelse og smerte. Lidt senere kan metoden anvendes til at reducere de ujævnheder i vævet, som kan forekomme efter fedtsugning.

Selv før og efter anden type kirurgi, som involverer huden og dens cirkulation, fungerer metoden på samme måde med forbedret cirkulation og drænering af væske og blodansamlinger. Dette fører til mindre hævelse, mindre smerte og hurtigere genopbygning.

Nyheder